joi, 9 iulie 2009

Drum national

Fara sa-mi dau seama, privirea mea este din nou firesc rotita spre partea dreapta, spre geam. Din inertie m-am asezat pe partea carosabiluilui, pe care in mod natural stau si urmaresc cum trece totul pe langa mine- sau sunt eu cea care se lasa trecuta.
Pe aceasta parte vad lanul de grau mai voios in valurile vantului, bauturile sunt mai fine la carciuma satului "The best", berzele au picioare mai lungi si gospodinele din gradina cu fundul in sus au brate mai puternice si un zambet cald. Geamul din partea mea se abureste numai cand trebuie, prin el pot simti si mirosul hainelor proapat spalate.
Ceafa s-a adaptat pozitiei, e mult mai flexibila atunci cand urc in carosabil.
Imi place cu masina, cand privelistea ma inrameaza- cand nu conduc eu.

Un comentariu:

Catalin C. Vasii spunea...

Ma putin cu autocarul...